Спокуслива гімнастка підкорює інтернет: фанати в захваті від трюків з вечірки – є на чому залипнути

Ольга Котів25 жовтня 2024, 19:40
Спокуслива гімнастка підкорює інтернет: фанати в захваті від трюків з вечірки – є на чому залипнути

Олівія Данн співпрацює з різними брендами - Інстаграм

02 хв

Олівія Данн продемонструвала свої гімнастичні навички під час візиту до Walmart. Красуня почала співпрацювати з W, брендом доглядової косметики, який запустили у червні 2024 року.

Джерело: Sports Keeda

Партнерство з W є частиною і без того багатого портфоліо Данн, яка цього року підписала нові угоди з Passes та Nautica. Також вона працювала з American Eagle, Raising Cane's, Ulta Beauty, Purina, Accelerator, Vuori та Microsoft.

Зухвала гімнастка-мільйонерка приголомшила мережу точеними формами у бікіні – на межі спокуси

У середу Олівія Данн опублікувала відео, в якому виконала "трюк з вечірки", натхненний гімнастикою. У ролику вона схопила продукт W з полиці, виконала два сальто назад, щоразу штовхаючи баночку ногою, і зловила її під час приземлення.

Відео зібрало понад 120 тисяч вподобань. "Мій трюк для вечірки", – написала красуня.

Джейк Пол, інтернет-блогер, боксер і підприємець, вперше зустрівся та обговорив ідею бренду W з Олівією Данн на вечірці Майкла Рубіна під час вихідних на День Незалежності.

Реклама

Кілька місяців потому дует оголосив про об'єднання зусиль для просування W. Гімнастка була заінтригована унікальною концепцією.

"Я дуже схвильована. Я вважаю, що це чудове поєднання між мною та іншими членами команди – ми називаємо себе "Месниками". Я вважаю, що це ідеальний варіант, і я дуже рада бути партнером", – сказала Данн в інтерв'ю FOX Business.

"Я завжди вважала, що це дійсно крута концепція, і мені подобається те, що символізує бренд. Мені здається, що починати свій день з перемоги – це круто.

"W" – це скорочення від "win". Я думаю, що це означає щось дуже круте", – додала вона.

Гарячі новини Новини