Мудрик став моделлю, примірявши форму тріумфаторів – особлива відзнака українця
З наближенням чергового сезону Челсі у вболівальників з'явився новий шанс поповнити свою колекцію одягу. Вони можуть вшанувати історію клубу, проте у темних чи світлих відтінках.
Челсі представив дві футболки Black Out та Blank Out, які є продовженням ретро-лінійки, що надає свіжий погляд на класику дев'яностих.
Головоломка від Мудрика: він пішов до церкви і зробив загадкове послання
1998 рік надовго запам'ятається Челсі, адже він приніс два європейські трофеї та перемогу у фіналі Кубка Англії на Вемблі. Культова синьо-біла футболка, яку носили під час трьох тріумфів і протягом усіх цих сезонів, стала найбільш продаваною, а також надихнула на створення домашньої форми сезону 2023/24.
Рік тому в Челсі використали ще одну з популярних футболок минулого, вінтажну модель 1991-1993 років. Її кольори затемнили та прибрали дизайн, що теж стало великим хітом.
Обидві футболки мають комір у ретро-стилі з чорним або білим написом Chelsea FC на спині, а також звичайний крій для комфортного повсякденного носіння. У рекламі знялися:
- Роберто Ді Маттео – одна з легенд, які взяли Кубок англійської ліги, Кубок володарів кубків та Суперкубок УЄФА в тому особливому календарному році;
- нинішні гравці Челсі Михайло Мудрик та Крістофер Нкунку,
- Ашанті Акпан з жіночого складу "синіх".
Цікаво, що спеціально для Мудрика зняли ще й відео з метеликами. Адже на шиї українця є відповідне тату.