Двигуни замовкли, але не інтрига: молодий вовк обійшов чемпіонів на фінальних тестах Ф1
Сезон Ф1 2025 завершився, але не без сюрпризів. На фінальних тестах в Абу-Дабі молодий пілот обійшов чемпіонів, поки ті тестували повільні боліди майбутнього. Розбираємось, що це було: сенсація чи хитрий трюк?
Сезон 2025 офіційно завершено, чемпіонський кубок знайшов свого героя, але у Формулі-1 тиша триває недовго. Не встигли охолонути двигуни після Гран-прі Абу-Дабі, як на трасі Яс-Маріна знову почалася робота. І, як це часто буває, фінальний акорд сезону зіграв зовсім не той, на кого всі чекали. Поки зірки відпочивали, на авансцену вийшли молоді та голодні.
Героєм дня, принаймні на папері, став юний Джек Кроуфорд. За кермом Aston Martin він показав найкращий час, змусивши багатьох полізти в Google, щоб згадати, хто це такий. Але не поспішайте коронувати нового короля. Вся драма, як завжди, в деталях. Поки юніори на кшталт Кроуфорда ганяли на звичних, швидких болідах 2025 року, справжні «зубри» пелотону займалися... науковою роботою.
Так-так, новоспечений чемпіон Ландо Норріс, легендарний Льюїс Хемілтон та інші гранди були змушені пілотувати дивних «мулів» – боліди, що імітували технічний регламент 2026 року. Менше потужності, менше аеродинаміки. Схоже, команди намагалися зрозуміти, наскільки повільнішими будуть перегони за два роки. ️ Не дивно, що їхні часи в протоколі виглядають, м'яко кажучи, скромно. Найшвидшим серед «експериментаторів» став Кімі Антонеллі, що вже непогано для новачка.
Десь у хвості пелотону свій перший день у новій «шкільній формі» Red Bull провів Ісак Хаджар. 21-ше місце – не той результат, яким хизуються в соцмережах, але для нього це був лише перший крок на довгому шляху до мрії. Головне – не розбити болід, а з цим він впорався.
Отже, все. Двигуни замовкли. Сезон 2025 остаточно пішов в історію. Попереду довга зима, сповнена роботи інженерів, чуток у пресі та очікування фанатів. Команди роз'їхалися по домівках, щоб у тиші фабрик побудувати те, що, як вони сподіваються, стане чемпіонським болідом нової ери. Побачимось у 2026-му!